דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מזכרות מחוץ לארץ 

מאת    [ 19/06/2012 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 5035 פעמים ]

מי שקרוב אליכם שמח כשאתם חוזרים בשלום מחופשה בחו"ל, בכל זאת, אי אפשר לדעת מה עלול לקרות כשנמצאים רחוק מהבית. אבל עוד דבר קטן עולה במוחם של הקרובים אליכם כשהם רואים אתכם סופסוף- איזו מזכרת הבאתם להם מהחופשה שלכם? כדי שלא יהיה מצב לא נעים כשאתם באים בידיים ריקות, הנה כמה דוגמאות למזכרות יפות ושימושיות, חלקן בהשראת המקום בו נפשתם:

הבחירה הכי קלה, וגם הכי נוחה, היא לקנות  משהו בדיוטי פרי לפני או אחרי הטיסה. אבל גם על טיסות לחו"ל אפשר להשיג כמה דברים שיכולים להיות מזכרת שתתקבל בברכה, כמו בקבוקי אלכוהול קטנים ואפילו מוצרים שנמכרים בדיוטי פרי (למי שלא הספיק לעצור בסניף של שדה התעופה), כמו בשמים.

אם אתם רוצים משהו מיוחד ומקורי יותר, נסו לשאוב השראה מהסביבה שאתם נמצאים בה. יש מדינות שכל החזות שלהן היא מאוד צבעונית, כמו הודו ותאילנד, ואפשר למצוא שם דברים שבכל מקום אחר היו נראים פשוטים, אבל במדינות האלה הם מקבלים מראה מיוחד מאוד. אם למשל תרצו לקנות מפה הודו היא בית חרושת ענק לבדים וכל מה שקשור להם, ותוכלו למצוא שם מפות עם דוגמאות שאפשר למצוא רק שם.

אפילו מזג האוויר ביעד הנופש שלכם יכול לתת לכם השראה. לדוגמא, אם יש מזג אוויר בבולגריה שמאופיין בגשמים, תוכלו לקנות מטריה בעיצוב מיוחד, או אם יש רוחות עזות, תוכלו לקנות ג'קט או מעיל, ואולי אפילו להוסיף לו הדפס אישי כלשהו.

במדינות שיש להם סממן מאוד מיוחד, כמו תחנות הרוח בהולנד, אפשר לקנות חפצים בגודל מיניאטורי בצורת הסממנים האלו. תוכלו למצוא פסלון קטן של מגדל פיזה, מגדל אייפל, הנעלים המסורתיות של ההולנדים, קסטנייטות קטנות מעץ ועוד. כל אחת מהמזכרות האלה יכולה להיות רק תחילתו של אוסף מזכרות מכל קצוות העולם.

מזכרת גם יכולה להיות גאדג'ט, וזה מה שהרבה אנשים מביאים איתם מחו"ל, כי שם אפשר למצוא הרבה דברים במחירים זולים יותר מאשר בארץ. רק הבעיה היחידה היא להעביר את הדברים האלו דרך המכס כשחוזרים לארץ. אפשר להוציא את המכשיר מהאריזה כך שייראה משומש ולא כמכשיר שנקנה במהלך החופשה, אבל יכול להיות שלא תהיה אפשרות אחר כך להחזיר את המכשיר לחברה אם הוא ייפגע כשהוא מחוץ לאריזה.

כבר עכשיו יש לכם המון רעיונות למזכרות שתביאו אתכם מהחופשה הבאה שלכם, ושימו לב שהמזכרות לא חייבות להיות משהו לא שגרתי, ולפעמים משהו פשוט יכול להיות מיוחד, כדוגמת המפה האותנטית מהודו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב